Friday, January 27, 2012

pulang jua akhirnya


assalamualaikum..

hari ini mak dan abah saya akan balik dari us dan uk..da hampir sebulan mak dan abah pergi sana meninggalkan kami di Malaysia..memang rezki mak dan abah pada umur macam ni masih berkesempatan untuk berjalan-jalan macam honeymoon la pulak kan berdua je ke oversea..hehehe

sebenarnya mak dan abah saya ke uk n us adalah atas sebab mahu melawat akak saya yang baru sahaja meyambung pelajaran pada peringkat PHD di Clemson University pada pertengahan tahun lepas,kesian dia beraya sorang-sorang je di perantauan..

di uk pula mak dan abah melawat abang sulung saya yang juga melanjutkan pelajaran pada peringkat PHD di Birmingham,da lama juga long kat sane..

hurm..macam mana la agaknya mak dan abah balik dari negara orang putih ni ye..agak2 boleh cakap melayu lagi tak agaknya..

"execuse me,sir that is my bag" ,memang saya tabik kat mak la kalau mak bole cakap macam tu..hehe..ni tak tau la balik ni beg yang mak bawak banyak ke tak lagi..bape banyak la beg tu da
beranak..hurm..mungkin macam ni nanti..hehe



ops,terlama pulak..dah-dah..banyak lagi tak kemas ni pening kepala mak dan abah tengok rumah tak berkemas maklum la orang bujang je yang duduk rumah ni..= )

No comments:

Post a Comment