Monday, January 30, 2012

tempat istimewa

Assalamualaikum..

Semalam masa sambil-sambil tengok anugerah juara lagu terdengar pengacara majlis bercerita serba sedikit tentang cerita di sebalik lagu Sungai Lui lagu nyayian aizat AF7 yang mana tempat tersebut adalah tempat aizat mencari ilham dan ketenangan. Bila difikir-fikirkan balik,saya juga ada suatu tempat istimewa bagi saya di rumah skudai apabila saya bosan dan kepala tengah berserabut saya akan pergi ke tempat tersebut.

Kawasannya tidak lah secantik dan se gah Sungai Lui tapi cukup lah membuat kan hati dan perasaan saya damai dan asyik dek melayan permandangan disana. Ianya tidal lah jauh dari tempat saya tinggal memang di antara laluan utama saya ketika hendak ke sekolah agama sewaktu sekolah dahulu.

Petang tadi,alhamdulillah saya berkesempatan juga untuk pergi dan duduk mengambil angin sambil menikmati alam ciptaan ilahi. = )

kawasan kanan banyak pemandangan hijau


ini tempat saya selalu duduk


kawasan ni juga tempat orang 'jogging'




kiri pula kita boleh nampak kesibukan jalan raya


inilah tempat istimewa bagi saya.macam mana,berminat? jemputlah datang rumah nanti saya bawak ke tempat ini.hehe..mmg kebanyakan kawan-kawan saya yang datang ke rumah saya akan bawak dia 'menikmati' pemandangan di sini.

*p/s: ingatlah hanya dengan mengingati Allah hati akan menjadi tenang.(al-quran)

1 comment: