Monday, October 29, 2012

penulis buku



Assalamualaikum..

Semalam buku abang saya baru sahaja di terbitkan, Alhamdulillah setelah bertungkus lumus akhirnya Berjaya juga beliau menyiapkan sebuah buku kosa kata bahasa arab tahun 2 terbitan telaga biru. Walaupun hanya sebuah buku yang mempunyai lebih kurang 50 helai sahaja tetapi bagi saya perkara seperti ini harus di banggakan. Saya sendiri pun belum mampu untuk menulis panjang-panjang. 

Teringin juga bila satu hari nanti saya akan menghasilkan beberapa buah buku yang akan memberi menafaat kepada masyarakat umum khususnya umat islam sekarang ini. Tapi, idea pun tak ada sangat dan gaya bahasa saya pun masih biasa-biasa sahaja masih banyak lagi perkara yang perlu saya pelajari dan terokai.

Insya Allah..ada rezki nanti saya juga akan menyusul menghasilkan buku..amin..(berangan)


terpampang nama penulis buku kat depan



Inilah buku abang saya..bagi yang ada adik dan anak sedara yang sekolah rendah boleh lah pergi ke kedai buku berdekatan untuk tengok-tengok dulu buku ini. Buku berwarna ini di jual dengan Harga  RM 6 sahaja.

Sekian..= )


No comments:

Post a Comment