Tuesday, February 25, 2014

cuci muka?




Assalamualaikum..

Hari ini saya nak cerita saya teman mak.

Tadi,selepas Balik dari ziarah pakcik tanuri di hospital sultan ismail di kota tinggi mak minta di bawa ke mydin,nak beli barang katanya. Tanpa banyak soal saya terus menghala ke mydin.

Oleh sebab mydin berada di kawasan Bandar maka susah sikit nak cari parkir,jadi saya minta mak masuk terlebih dahulu dan saya akan menyusul.

Setelah dapat mencari parkir saya terus bergegas masuk.oh, mak sedang membeli produk kosmetik sudang kehabisan stok barang kali. Sambil-sambil menunggu mak cakap pada saya “zaki,kau pergi ambil pencuci muka,pakai untuk muka kau tu””haaaaaa??,nak buat apa mak tak nak lah?”

Mak tak peduli terus ambil pencuci yang dia rasa sesuai dan terus letak di ‘troley’.

 Em,tak tahulah apa yang mak fikir sebenarnya..tak paham!huhu

Kenapa saya kena pakai pencuci muka ?tak pernah-pernah pakai di paksa pakai.adeh tak dapat nak terima kenyataan.tak apa tunggulah dalam masa sebulan lagi nanti saya jadi macam fizo omar.eh mungkin fizo omar jadi macam saya.heeee






Sekian..=/


5 comments:

  1. Awak ni peminat fizo omar ke? Hehe

    ReplyDelete
  2. Eiiiiiii... Prasannnnn !!! :P hahahahha...

    -ank rejab tgh stalk- hahhah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah tau xpe..kenape mesti fizo omar
      xsangka minat fizo omar

      ~kawan anak rejab

      Delete
  3. Hahahahaha.. *kwn ank rejab???* hahhaha.. Ustad ! De org lain stalk kau ke selain aku? Ni yg jeles ni... Hahahhahaha... Btw, ak nk unfrend kauuu.. Dh kerja, bkn nk ckpp ! Blahhh la ustaddd... Grrr....

    - anak rejab tgh sentappp-

    ReplyDelete