Wednesday, November 21, 2012

huh!



Assalamualaikum..

Merajuk?



Ini adalah salah satu penyakit  yang susah saya nak layan. Orang kadang-kadang merajuk lepas tu nak suruh pujuk. Fuh, kalau senang tak apalah juga. Kalau dapat yang mengada-ngada pening kepala nak mikirkan cara nak pujuk macam-macam skill perlu di buat supaya orang yang merajuk ni normal balik.

Dalam keluarga saya  kalau merajuk ke jangan haraplah nak ada yang pujuk yang bersungguh-sungguh, “kau merajuk siapa suruh,pandai-pandai la pujuk hati sendiri”. mungkin sebab inilah kami adik beradik jarang nak merajuk kea pa sebab dah tahu tak ada orang  nak layan.=.=



Tapi,(ada tapi juga tu)..kalau ada orang pujuk pun best gak kan? Ah, zaki..jangan nak berangan lebih-lebih.hehe

Tak ada, saya tadi duk melayan tengok video di youtube tibe jumpa satu video ni. sempat je kan?hehe. pensyarah pemantau saya dah datang tengok saya 19/11/2011 jadi tak adalah la tertekan sangat nak siapkan log book lah,attendance lagi serabut jadinya.sekarang ni sudah boleh relax sikit.



 adik pujuk abang..

sekian..= )


2 comments:

  1. Merajuk ke? meh kakju pujuk. haha. ABC satu, bagi eskem tinggi punya, adik saya tgh merajuk nih ha. :D

    ReplyDelete