Tuesday, December 25, 2012

apalah yang dia bagi ye?


Assalamualaikum..
 



Alhamdulillah,umur saya sudah menginjak dewasa. Seronokkan hari ini dapat cuti?hehe.
Siapa sangka anak ke tujuh Md. Khudzari & Azizah ini lahir pada hari Natal malah sehari selepas hari lahir maknya.

Ketika saya lahir ada satu kisah yang abah ceritakan dari kisah yang abah cerita kita boleh Nampak betapa orang-orang kristian yang menyambut hari natal ini sangat mengagungkan tarikh keramat 25 disember ini.
Selepasa selamat melahirkan saya, mak dan saya diletakkan dalam wad sebelum dibenarkan untuk balik ke rumah. Masa itu ada juga  bayi-bayi yang lahir pada hari tersebut dan mereka juga di tempatkan dalam wad yang sama.

Tiba- tiba datang beberapa orang asing yang membawa hadiah masuk ke dalam wad yang mak saya turut ada dalam wad tersebut. Setiap bayi yang ada dalam bilik tersebut dapat hadiah yang di bawa kecuali saya.
Sebab apa saya tak dapat sebab masa mereka masuk mak saya ada bersama saya dan mereka tahu bahawa kami ada muslim dan mereka terus beredar. Alhamdulillah,kami tak dapat hadiah yang mereka agihkan kepada setiap bayi dalam bilik tersebut.

Sambutan hari lahir saya?kami buat makan-makan sahaja dia kedai makan kesukaan abah di Taman Universiti pada malam hari kelahiran abah. malam itu saya,abah,mak dan zuhdi

tiga serangkai = )


hadiah untuk abah & mak

hadiah untuk diri sendiri n_n





p/s : Entah apalah ye isi dalam hadiah yang di agihkan tu?..hurm..

Sekian..= )



No comments:

Post a Comment