Saturday, July 21, 2012

Air Katira + Roti Khurasan


Assalamualaikum..

Petang tadi saya ke baazar ramadhan di taman saya untuk membeli air katira atas permintaan long. Dalam banyak-banyak juadah yang akan muncul di bulan ramadhan Air katiralah antara air kegemaran bagi kami warga johor. Ha, air katira ini hanya ada di johor sahaja ya tak ada di negeri lain pernah juga jumpa air katira di kuala lumpur tetapi berbeza sungguh rasanya macam langit dan bumi!.















Dalam berjalan mencari air kegemaran long ini, saya terpandang satu juadah yang sudah lama saya tidak makan.




Roti khurasan, kalau zaman kecik-kecik dulu ini adalah juadah yang ‘wajib’ beli bila saya pergi ke baazar ramadhan bersama abah. Saya belilah satu, kalau sedap boleh beli lagi esok. Ops, cerita makan pula entri kali ini.hehehe


sekian..= )

 

No comments:

Post a Comment